Wyspa pełna kłów pazurów i magii!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
W euforii nie obiecuj, w gniewie nie dyskutuj.
Offline
1. Czasy - 1990 rok;
2. Struktura mafii (ogólna)
Panuje tu ścisła hierarchia. Komunikacja występuje łańcuchowo (ma to chronić wyższe szczeble).
DON/szef (administracja)
CAPO BASTONE/podszef (administracja) - zastępca Dona w razie, gdyby on trafił do więzienia lub gdyby był niezdolny do pełnienia swojej funkcji.
CONSIGLERE/doradca (administracja) - jest mediatorem, reprezentantem i pomocą "rodziny", posiada doświadczenie w działaniu; jest trzecią najważniejszą osobą w hierarchii; zaufana osoba Dona.
CAPOREGIME/CAPO/kapitan - dowódca grupy przestępców (od 10 do 20 osób); wybierany przez Dona, spełnia jego rozkazy; musi rozliczać się z zarobków u szefa i podszefa
SOLDATI/żołnierz - osoby przyjmowane z zewnątrz, muszą mieć włoskie korzenie, po przyjęciu do mafii stają się nietykalni, a o ich usunięciu może zdecydować tylko szef; zajmują się napadami, morderstwami, wymuszeniami, zastraszaniem itd. W zamian dostaje nielegalny, dochodowy interes/przedsiębiorstwo.
WSPÓŁPRACOWNIK - nie jest członkiem mafii i nie podlega jej skrupulatnej ochronie tak jak wszystkie powyższe stanowiska; są to nie tylko przestępcy ale także skorumpowani ludzie na wysokich/wpływowych stanowiskach; większość mafiosów zaczyna właśnie od tego szczebla, a następnie pnie się w górę.
3.Gang /nazwa, powstanie, historia, konflikty/wrogowie, przywódcy, itd/
4.Wstępne wydarzenia, które mogą przeżyć nasze postacie (np. różne akcje, wypadki)
/zawsze można dodać jeszcze coś, także śmiało dopisuj i będziemy nad tym dumać/
W euforii nie obiecuj, w gniewie nie dyskutuj.
Offline
Strony: 1